Moduły
nextPOS - to program prowadzący i rejestrujący sprzedaż w lokalu gastronomicznym lub podobnych punktach sprzedaży (sklepy, kioski, punkty usługowe, solaria). Dzięki prostej i przejrzystej budowie pozwala obsłudze szybko i kompetentnie przyjmować i realizować zamówienia klientów. Współpraca z drukarkami bonowymi i fiskalnymi pozwala unikać pomyłek w składanych zamówieniach i ogranicza możliwości „nadużyć" przez obsługę przy rachunkach końcowych. Zestaw raportów daje zarządzającemu pełen obraz sytuacji w lokalu, informuje o wartości utargu, udzielonych rabatach, stornowanych rachunkach, itp.
nextTOS (telefoniczna obsługa sprzedaży) - obsługa zamówień składanych telefonicznie na dostawę lub wynos, zarządzanie dostawami i rozliczanie dostawców, automatyczna identyfikacja klienta, możliwość równoległej obsługi zamówień w lokalu jak i zamówień na dostawę.
nextMANAGER - to program do zarządzania aplikacją POS, pozwala użytkownikowi programować artykuły sprzedaży, sale, stoliki, użytkowników programu i ich uprawnienia, oraz wiele innych ustawień związanych z administrowaniem programem POS.
nextMAGAZYN - dzięki możliwościom programu Magazyn można dokładnie rejestrować zużycie produktów w lokalu, wyliczać stany magazynowe, łatwo kalkulować ceny sprzedaży dla pozycji menu. Program ten umożliwia analizę kosztów przygotowania potraw według nowoczesnych metod FC oraz tradycyjnej metody karty kalkulacyjnej, stając się niezbędnym narzędziem do analizy finansów lokalu. Program sprawdza się równie dobrze w dużych przedsiębiorstwach gastronomicznych oraz hotelowych, jak i w małych punktach bezpośredniej sprzedaży na jednym stanowisku
nextClub - moduł MANAGERA pozwalający wdrożyć i prowadzić program lojalnościowy w obiekcie gastronomicznym, współpracuje z czytnikami kart magnetycznych i kodów kreskowych, zbiera informacje o klientach, ich transakcjach, prowadzi indywidualne konta premiowe i prepaid, pozwala realizować przywileje wynikające z posiadania karty, takie jak rabaty, kredyty, specjalne ceny, itp.
nextPOS Catering - to część MANAGERA, która daje możliwość zaplanowania, realizacji a potem rozliczenia bankietów, przyjęć lub cateringu. Użytkownik ma możliwość ustalenia menu imprezy, wyliczenia jej kosztu i zysku, wydania zleceń produkcji i w końcu przez program POS kontrolowania wydania potraw i szybkiego rozliczenia z organizatorem przyjęcia.
nextPOS Mobile - to bezprzewodowy w pełni funkcjonalny terminal kelnerski współpracujący z POS poprzez sieć radiową. Dzięki takim urządzeniom obsługa lokalu jest stale do dyspozycji klientów i w zasięgu ich wzroku. Szczególnie sprawdza się w ogródkach, kawiarniach i lodziarniach, gdzie jest bardzo duża rotacja klientów przy stolikach. Urządzenie to pozwala zdecydowanie przyspieszyć obsługę gości w lokalu przy jednoczesnej redukcji liczby osób obsługujących.
eRaporty - to nieograniczony dostęp do informacji o sprzedaży w obiekcie, pozwalają analizować sprzedaż z każdego miejsca, w którym jest dostęp do sieci Internet. Dzięki temu modułowi właściciel może w każdej chwili (nawet w czasie wakacyjnego odpoczynku) zajrzeć do raportów i dowiedzieć się o sytuacji w swoim lokalu.