enova365 dla Biznesu
Z enova365 masz wszystkie funkcje zawsze pod ręką.
A te potrzebne w przyszłości, na wyciągnięcie ręki. Przed wdrożeniem kompletujesz moduły z obszaru handlu, crm, kadr, księgowości, workflow i business intelligence. Każdy moduł dostępny jest w trzech wersjach funkcjonalnych (oznaczonych kolorami: srebrny, złoty i platynowy) odpowiadającym potrzebom małych średnich i dużych firm. Możesz łączyć moduły w różnych wariantach, dobierać moduły oraz podnieść je do wyższej wersji.
Moduły współdziałają ze sobą, korzystając z jednej bazy danych, co gwarantuje dowolny dostęp do funkcji systemu, także z wielu urządzeń (komputera stacjonarnego, laptopa, tabletu, smartfonu). Program sam dobierze odpowiedni interfejs (okienkowy, przeglądarkowy, dotykowy, komórkowy). Dzięki temu łatwo dopasujesz system do stylów pracy w firmie.
Firma SELON wdraża oprogramowanie enova365 od 2012 roku. Zdobyliśmy doświadczenie które pozwala nam na sprawne i skuteczne wdrażanie oprogramowania w zakresie wszystkich jego modułów.
Zapraszamy do zapoznania się z aktualnymi opisami poszczególnych modułów enova356 na stronie producenta: https://www.enova.pl/