Administracja i Housekeeping
Administracja i Housekeeping
Lista funkcjonalności modułu:
• Kontrola statusu pokoju (remont, sprzątanie etc.).
• Kontrola wyposażenia pokoi.
• Planowanie remontów i wyłączeń pokoi.
• Planowanie sprzątania. • Kontrola stanu pokoju. • Grafik planowanych zajęć dla personelu, rozliczanie czasu pracy, planowanie okresowych czynności konserwacyjnych.
• Terminarz czynności: budzenie, powiadomienie gościa w określonym czasie, przekazywanie wiadomości.
• Raportowanie.
• Żółte kartki – notatnik podręcznych wiadomości dla użytkowników systemu.
• Zarządzanie siecią obiektów hotelowych, domków. • Wizualizacja planu otoczenia oraz samego obiektu.
• Statystyki obłożenia dla poszczególnych pokoi, pięter, wydzielonych części obiektu.
• Wyszukiwanie pokoju lub obiektu na planie – informacja o odległości i drodze dotarcia do dowolnego miejsca w hotelu.