Moduł planowania imprez

Moduł planowania imprez (konferencje)

 

Moduł przeznaczony jest do obsługi konferencji, bankietów oraz przyjęć okolicznościowych. Pozwala na określenie potrzebnego wyposażenia, zarezerwowanie sal konferencyjnych oraz określenie kosztów.

Lista funkcjonalności modułu:

• Organizacja konferencji – kalkulacja żywienia, przydzielanie lokalizacji dla grup i posiłków, przydzielanie personelu.

• Rezerwacje pomieszczeń konferencyjnych i bankietowych na grafiku dla dni i pór doby.

• Zlecenia żywienia dla kuchni, przygotowanie cateringu.

• Kontrola wykorzystania wyposażenia.

• Kontrola stanu pokoju.

• Przydział stolików i miejsc, planowanie układu sali.

• Tworzenie pakietów konferencyjnych i umieszczanie ich w ofertach (przy współpracy z Modułem Marketing / CRM).

• Raportowanie.

• Zarządzanie siecią obiektów hotelowych, domków. • Wizualizacja planu otoczenia oraz samego obiektu.

 

Autoryzowany partner Enova